La Santa

La Santa Market

Disseny, creativitat
i gestió general
de la comunicació.

La Santa és un oasi de creació, oci i gastronomia en el cor de la Costa Brava.

La Santa és chic, és foodie, és familiar, glamurosa d’allò més, 
noctàmbula i marchosa. És divertida, boja, alegre, trendy… 
És el punt de trobada per excel·lència de l’estiu en 
la Costa Brava, un lloc màgic el que cada dia passen coses.

La Santa és un lloc únic, un espai curull de carisma que marca un abans i un després en les nits d’estiu en La Costa Brava. Un lloc amb ànima, per a tots. El punt de trobada de l’estiu en un dels racons més bells de Catalunya.

Enguany en La Santa, Expect the unexpected!

La Santa Market va contactar amb nosaltres en el seu primer any d’obertura, el 2016, a un mes de la seva inauguració, perquè només havien desenvolupat el logotip i buscaven una agència que aconseguís crear la imatge general de l’esdeveniment dotant-lo d’una personalitat pròpia. Un esdeveniment de nova creació que necessitava, a més del logotip que ja tenien, una personalitat, un to, una veu pròpia que el diferenciés d’altres esdeveniments similars.
Vam crear per a ells una imatge potent, única i molt fàcilment recognoscible. Vam crear tot l’univers La Santa, tot el seu imaginari, la seva manera de fer i vam coordinar, des dels seus inicis, tota la comunicació que ha dut La Santa Market a créixer any rere any un 30 % anual de manera imparable, des del seu primer any d’obertura. El passat 2023 van rebre 241.000 visitants.
Com a agència responsable de la coordinació de la comunicació de La Santa Market, hem adoptat un enfoc integral i estratègic, proporcionant serveis d’outsourcing tàctic i gestionant col·laboracions amb altres socis i proveïdors clau. El nostre rol ha transcendit la simple creació d’elements de branding, web i creatius, abraçant la coordinació i supervisió d’una xarxa diversa de col·laboradors, incloent-hi influencers, creadors de contingut, agències de premsa, community managers, així com especialistes en altres àmbits, partners i coordinació amb la comunicació dels patrocinadors. Aquesta sinergia ha permès a La Santa Market beneficiar-se d’una àmplia gamma de talents i habilitats, assegurant que cada aspecte de la seva comunicació sigui gestionat amb la màxima eficàcia i creativitat des d’un sol lloc. Hem liderat l’estratègia de comunicació des del front, assegurant que totes les parts treballin cohesionadament cap a objectius comuns, elevant la marca a nous horitzons i maximitzant el seu impacte en el públic. La nostra gestió ha garantit una implementació fluida de campanyes publicitàries, promocions en xarxes socials, creant experiències memorables per a l’audiència i enfortint el posicionament de La Santa Market com l’esdeveniment líder en el qual s’ha convertit.